... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Ne ulazi u raspravu sa ženom koja čita


Muž i žena odluče da odu na odmor na jezero poznato kao meka i raj za ribolovce. Muž obožava da u ribolov izađe u cik zore a njegova žena obožava da u miru čita knjige.
Jednog jutra se muž poslije nekoliko sati ribolova vratio i odlučio da će da malo dremne a žena je tada riješila da se sama izveze malo čamcem na jezero premda se na njemu sama baš i nije najbolje snalazila. Upali motor i izveze čamac na jedno usamljeno mjesto, baci sidro, izvadi knjigu i nastavi da uživa u tišini i da čita svoju knjigu.
Tuda naiđe ribolovni inspektor u svom čamcu, pristane uz ženin čamac i kaže:
«Dobro jutro gospođo. Šta to radite?»
«Čitam knjigu» odgovori ona (i pomisli «zar to nije očigledno?»)
« Nalazite se na dijelu jezera rezervisanom za sportski ribolov» obavijesti je inspektor.
«Žao mi je gospodine, ali ja ne pecam. Ja samo sjedim u čamcu i čitam knjigu.»
«Da, ali u čamcu imate sav pribor potreban za pecanje i sto se mene tiče mogli bi sa pecanjem otpočeti svakog trenutka. Biću primoran da vas povedem sa sobom do stanice i da protiv vas podnesem prijavu» reče on.
«Ako vi to zaista i uradite onda znajte da ću i ja protiv vas podnijeti prijavu, ali zbog silovanja» odgovori mu žena.
«Ali, pa ja vas nisam niti dotakao!?» reče inspektor.
«Da, ali vi za to imate sav potreban pribor i što se mene tiče mogli bi sa tim otpočeti svakog trenutka ...»
« Doviđenja gospođo i uživajte u ovom lijepom danu ...»


Posjetite slijedeće blogove