... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Razgovor u toaletu



Sjedim u miru na wc-u i obavljam 'posao', kad začujem pitanje iz susjednog wc-a:
'Hej, kako si?'

Nisam baš tip koji razgovara u muškom wc-u i ne znam što mi bi da sam odgovorio :
'Odlično sam!'
...
Uslijedilo je slijedeće pitanje:
'Što radiš?'

Kakvo li je to pitanje? U trenutku mi je bilo dosta čudnih pitanja pa sam odgovorio:
'Dakle, mislim da radim isto što i ti...'

Pokušao sam se požuriti, kad začuh slijedeće pitanje:
'Mogu li doći k tebi?'

OK, ovo pitanje mi je prečudno, ali pokušao sam ostati ljubazan.
Stoga sam odgovorio slijdeće:
'Ne, trenutno sam stvarno zauzet!'

Zatim ga čuh kako reče:

'Čuj me, nazvat ću te ponovo malo kasnije. 
Neki idiot sjedi u drugom wc-u i odgovara na moja pitanja. :::::::::!!!!!!!


Posjetite slijedeće blogove