... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi 05



-- Vic --

Kako se zove kad Mamić šuti 30 minuta?

Pola ure kulture.......!!!!!!

-- Vic --

Šalje Fata SMS poruku dečku Muji:
Najdraži moj, ako spavaš pošalji mi tvoje snove,
ake se smiješ, pošalji mi tvoj osmjeh,
ako plačeš, pošalji mi tvoje suze.
Volim te!
On joj odgovara:
Sjedim na zahodu. Što želiš da ti pošaljem?

-- Vic --

Dolazi Mujo u crkvu da se ispovijedi i kaže:
Oče, mnogo sam griješio.
Došla kod mene susjeda,
i mi uz kafu, priču i… kresnemo se.
Au, to je veliki grijeh.-reče popo.
Nije to ništa. Došla kod mene punica,
i mi uz kafu, priču i… kresnemo se.
Au, ti si veliki grešnik.
Ni to nije ništa.
Došao kod mene zet,
i mi uz kafu, priču i… kresnemo se.
A pop će:
Ajde ti kući da se i mi ne zapričamo.

-- Vic --

Mujo leži na operacijskom stolu i anesteziolog ga pita:
Kakvu anesteziju želite?
A kakve imate ?
Imamo jeftiniju domaću i skuplju stranu.
Daj ti meni, jarane, našu!
Dobro.
Ni-na-na-na, moje zlato spavaaa.....

-- Vic --

Registrira se Mujo na facebook:
Name:Mujo
Password:penis
 - password not long enough

-- Vic --

Dolazi sin ujutro u četiri sata kući,
a otac ga zabrinuto čeka na vratima:
Pa gdje si do sada barabo jedna, pa tek ti je 17 godina?
Pa tata, bio sam prvi put u jebačini!
Bravo sine, daj sjedi sa tatom da popijemo zato po jednu.
A mali odgovori:
Izvini tata, ali ne mogu sjediti, boli me guzica!!!

-- Vic --

Došla žena u posjetu mužu u zatvor, pa ga pita:
Kako se osjećaš, dragi?
Kao kod kuće - odgovori muž.
Baš se radujem, a kako to kao kod kuće?
Pa ovako:
jelo je neukusno, roba neispeglana, nema seksa,
a ne smijem ni izlaziti.......!

-- Vic --

Poželio tata da malo pomazi mamu.
Budući je Perica bio u sobi kaže mu tata:
Perice, idi na balkon i razgledaj okolinu.
Ako nešto interesantno vidiš ti nama viči mi te čujemo,
ali nemoj da ulaziš unutra."
Perica ode na balkon, a tata odmah na mamu.
Tata, evo upravo odšlepaše komšijin auto!
Super Perice, šta još ima vani?
Komšije preko puta se jebu!
Sram te bilo, kako to pričaš? Otkud ti to znaš?
Pa njihov sin isto stoji na balkonu.

-- Vic --

Uvijek me na vjenčanjima starije tete
gledaju ispod oka i u prolazu dobacuju:
Ti si sljedeća.........!”.
Prestale su tek kada sam im isto to
počela dobacivati na pogrebima.......!!!!!!!

-- Vic --

Kaže majka ćerki:
Ćero, onaj tvoj muž, a moj zet,
sve mi se čini da se baš mnogo ne raduje
kad ja dodjem u goste?
A ćerka će:
Ma ne, mama, to je samo zato što on mnogo sporo misli!
On će da se raduje tek kad ti odeš!!!


Posjetite slijedeće blogove