... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi, humor, zabava, smiješni posteri


 
-- Vic do vica --

Otišao Azizi na Kosovo u vrijeme demonstracija za neovisnost
i vraća se za par dana u Zagreb .
Sretne ga Nafi i upita ga :
Eeej Azizi , šta desilo dole na Kosovo .
A beži be brate.
Tamo tuku paljicama miljicija ,
svaki dan tamo neke menstruacije
- odgovori Azizi
Koje be menstruacije ,
šta pričaš da ne misliš možda na demonstracije
- upita ga Nafi
Ma daaa toooo ,
a u pićku mater ,
znam da je neko krvoproljiće
- odgovori Azizi

-- Vic do vica --

Kućna pomoćnica zatraži povišicu.
Gazdarica se jako razljuti i upita:
"Pa dobro, Marija,
reci razlog zašto misliš da si zasluzila povišicu?"
Marija odgovori: "Nije jedan, nego su tri razloga".
Gazdarica: "Dobro, pa reci mi prvi."
Marija: "Prvi razlog što trazim povišicu je jer ja bolje peglam nego Vi."
Gazdarica: "Tko to kaže?"
Marija: "To kaže Vaš muž."
Gazdarica: "A koji je drugi razlog?"
Marija: "Zato što bolje kuham nego Vi."
Gazdarica: "Nemoj mi reći ponovno da to kaže moj muž?"
Marija: "Upravo tako, to kaže Vaš muž."
Gazdarica: "A koji ti je treći razlog?"
Marija: "Treći razlog je što sam bolja ljubavnica nego Vi."
Gazdarica (sada sva crvena u licu):
"Nemoj mi reći da to opet kaže moj muž?"
Marija: "Ne, gospođo, to kaže Vaš vrtlar."
Gazdarica: "Koliku želiš povišicu?"

-- Vic do vica --

Koja je razlika između dobre i odlične tajnice?
Dobra kaže: “Dobro jutro, šefe!”,
a odlična: “Jutro je, šefe!”

-- Vic do vica --

Šetaju Mujo i Haso Zagrebom
kad ugledaju veliku zgradu i na njoj piše Vjesnik.
Auuuuu , Čudi se Mujo i kaže ;
Vidiš Haso ovo je trafika ,
a ne ko u nas one male .

-- Vic do vica --

Studentica polaže usmeni ispit
i jedno od podpitanja je bilo što se u
ljudskom organizmu povećava 10 puta kad smo uzbuđeni.
Ona onako stidljivo kaže:
- Pa, penis mislim.
Na taj odgovor profesor je ispravi
i kaže da je u pitanju zjenica
i još doda:
Kad bi se penis povećavao 10 puta,
vama kolegice ne da bi se zjenice
povećale, nego bi vam oči poispadale!

-- Vic do vica --

Kako se zove najveći romski teniski turnir?
- Roman Garros.

-- Vic do vica --

-Zamisli tu uživanciju:
zadnja minuta tekme,
rezultat neriješen
a ja sam pred vratarom i promašim čisti zicher......
- kakova je to uživancija ?!!!
- kako ne, pa cijeli stadion proključa:
jebem te u dupe , pederu jedan!!

-- Vic do vica --

Kakve cure imaju košarkaši?
Do jaja.

-- Vic do vica --

Došao sin bogataša polagati ispit na faksu.
Pita njega profesor:
Gdje je bačena prva atomska bomba?
Nemam pojma
odgovori bogataš pa izvadi poveću hrpu eura
i dobije prolaznu ocjenu.
Sutradan dolazi sin siromaka na isti taj ispit.
Gdje je bačena prva atomska bomba?
Na Hiroshimu i Nagasaki!
Kada?
6. i 9. kolovoza 1945. godine!
Koliko je ljudi poginulo?
Računa se oko tri milijuna!
Imena, kolega, imenaaaaaaaa!!!
Pojma vi nemate

-- Vic do vica --

Koja je razlika između države i žene?
- Državu trebaš paziti od neprijatelja,
a ženu od prijatelja.

-- Vic do vica --

Djed: Sakrij se.
Eno ti profesorice,
a opet nisi bio u školi.
Unuk: Ti se sakrij jer sam joj rekao da si umro.

-- Vic do vica --




Još viceva - OVDJE


Posjetite slijedeće blogove