... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi


-- Vic --

Od 1.1.2013. je obavezno korištenje troslojnog WC papira.
Treći list se šalje u Poreznu.

-- Vic --

Mujo (hodži):
 Meni je, evo, 100 godina - i neki dan mi se rodio sin,
 jelde da je to čudo al da je moguće.
 Hodža:
 Jašta, i meni se nesto slićno desilo. Ja u šumu, kad predame medvjed.
 ...Šta ću, kontam, ni puške ni kamena. Ma, reko, šta zna medvjed šta je puška i
 ja uperim u njega prst i kazem: puc, puc, a medo padne nauznak. Ja se
 primaknem, a on na izdisaju, i krv mu curi iz rane na prsima.
 Mujo: - Pa mora bit da je još neko puco.
 Hodza: - Pa to ti kažem!

-- Vic --

Na pošti čovjek pita:
Postoji li popust kad se šalje telegram za smrtni slučaj?
Postoji, plaćate u pola cijene!- odgovori mu službenica.
Dobro, pišite ovako: "Kume, dođi! U subotu koljem svinju!"

-- Vic --

Nastavnik zemljopisa izvede učenika pred ploču.
Uzme globus i zavrti ga, pa upita učenika:
"Šta je ovo?"
"Počinje TV dnevnik", odgovori učenik.

-- Vic --

Krediti u Hrvatskoj :
Digneš da uzmeš jednu čačkalicu a vratiš metar drva

-- Vic --

Pitali cigu od cega najvise volis sok?
 Od dva litra!!! - Odgovara ciga.

-- Vic --

Štef se budi u bolničkom krevetu i zbunjen pita sestru:
A kaj je to z menom?
Imali ste trovanje alkoholom.
Ma kaj god! Pa ko bi meni del otrova u alkohol?!?!?

-- Vic --

Kako se grijati ovu zimu ?

Možemo se grijati samo na jednu veliku cjepanicu tijekom cijele zime.
Kako?
Nabaviti jednu veliku cjepanicu, oko metar dužine.
Postaviti je nasred sobe i onda je preskakati sa jedne na drugu stranu.
Poslije nekoliko minuta osjetiti ćete vrlo ugodnu vrućinu.
Korisno je zbog više stvari:
kondicijska pripremljenost,
dobra linija i oslobađanje nagomilanog stresa.
Ako cjepanicu postavite na sam centar sobe,
možemo smatrati da imate centralno grijanje.

-- Vic --

Red bull - daje ti krila!
Rakija - pogon na sve četiri!

-- Vic --

Priča Fata sa novom komšinicom, pa pita komšinica:
Čime se baviš?
Radim kao tajnica.
Tajnica? Šta ti to znači?
Ah, svi me jebu, a ja tajim.

-- Vic --

Daj čovjeku pištolj i on može opljačkati banku.
Daj čovjeku banku i on može opljačkati svijet.

-- Vic --

Došla je ciganka kod ginekologa i dovela djete sa sobom.
Doktor joj kaže da ostavi djete pred vratima,
no ona kaže da ne mora, jer mali i tako sve zna pošto je učio u školi.
Doktor pristane i pregleda on ciganki grudi
te pita malog šta on sad radi a mali mu kaže:
Pregledaš limfne žlijezde.
On se čudi kako mali zna i pregleda dalje ciganku
i pita stalno klinca i mali mu sve točno odgovara.
Na kraju dođe i opali ciganku i pita klinca:
Što sam sad uradio?
E, sad si zaradio triper, zbog koga smo i došli ovde.


Posjetite slijedeće blogove