... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Današnja stvarnost


Cijena struje u državi, majke ti, ka da je 3 puta opasala zemaljsku  kuglu pa onda dođe meni u šteker. I vele: "Štedi struju!"...da u 10  navečer palim veš mašinu?...bem ti mater i europskom standardu. Dok  Europa spava ja da palim veš mašinu? I još da imam veš mašinu, nego đubre kad pređe na centrifugu, moram je zajahat ka bika...inače uteče. Zadnji put sam lega na nju, bubrege mi odvalila. I što sad, da lježem  po njoj oko ponoći kad baca prvu vodu? Da spavam na njoj? To standard?  Kilovat košta ka da ga brodom lovilo pa u hladnjači dovezlo meni kući

 A voda? Pička im materna, non stop seru na tevejcu da smo među prvim  zemljama po količinama vode...a i njoj cijena ka i struju...ka da  cijev ide do Mjeseca, pa i njega opasa 3 puta i onda nazad na Zemlju  pa meni u kuhinju. Da si pišam sam u usta, to mi jedino riješenje.
 
Cijena benzina? - Eno ga u Venecueli, litra manje od 20 lipa. Da dobro  čitate, litra benze manje od 20 lipa. Kod nas 11 kuna. Kažu KRIZA. A  mamu vam jebem što je Venecuela u drugoj galaksiji pa nema veze sa  istom onom zemaljskom kuglom koju 3 puta opasa struja iz mog štekera!?!?!?! Vele: "Štedi na benzinu!"...već godinu dana vozim u  leru nizbrdo...što sad da ugasim auto?
 
Cijena povrća? Eno vidio sam papriku po 30 kuna kila. Ja ne znam. Gdje  raste ta paprika? - na stablu od banana? Gdje u pički maternoj da može  biti 30 kuna. Nek je još i mljeveno meso 50 kuna kila....i eto ti  punjene paprike za ručak po cijeni od 2 miliona kuna/komad. Vrijedi ka  građevinsko zemljište na Hvaru. Bem te živote. Kad su jebene jagode bile jeftinije od paprike? Kad? Kad je kila banana bila jeftinija od  jabuka? Eeeeeej - jabuka! Pa bem ti mater i jabukama, gdje i one rastu? - pod zemljom i to na dubinama većim od 3 kilometra pa ih  valjda vade usput kad naftu traže?
PS
(Ovaj tekst sam dobio putem e-mail, bez potpisa. Unaprijed se ispričavam autoru (nepoznatom) jer nisam naveo izvor teksta.)

Posjetite slijedeće blogove