... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi 06

-- Vic --

-Mama,mama,kako sam došao na svijet?
-Donijela te roda.
-A kako si ti došla na svijet?
-I mene je donijela roda.
-A tata?
-I njega je donijela roda.
-A tatina mama,moja baka?
-Nisam sigurna,ali mislim da ju je vrag donio.

-- Vic --

Mujo dao oglas da prodaje psa.
Dođe Haso da pogleda tog psa..
-Bolan Mujo,kakve ima kvalitete taj tvoj pas?
-Bolan Haso,mogu ti reći da ima mnogo dobrih osobina
a najviše to da je neobično vjeran!
-Kako to misliš, vjeran?
-Pa eto,već sam ga 3 puta prodavao i uvijek mi se
vratio natrag...!

-- Vic --

Cigo pita tatu:
- Tata, što je to demokracija?
A ovaj odgovara:
-Demokracija je da svi bijeli rade,
a mi da samo sjedimo i dobijamo pomoć na lijepe oči….
- Al’, zar ih to ne živcira?
- Živcira ih, ali to je već rasizam…

-- Vic --

Na tržnici Mujo prodaje jako lijepog psa.
Naiđe Haso i upita:
- Dobri čovječe, zašto prodajete tako lijepog psa?
Prodavač:
- Zato što strašno laže!
Pero:
- Pas laže?!
Prodavač:
- Uvjerite se i sami. Floki, kako se glasa mačka?
Pas:
- Vau, vau, vau!
Prodavač:
- Eto vidite!

-- Vic --

Dosli prijatelji po Hasu papučara da ide s njima na piće...
- Pricekajte malo da pitam ženu...
(malo kasnije)
- Ko ju jebe! Odite vi sami bez mene!

-- Vic --

Idu Mujo i Haso ulicom i Haso prdne.
Ma, jesil ti to prdnio?
Pa, . . . malo
Tvoje malo meni smrdi mnogo

-- Vic --

Prije mnogo godina Superman i Chuck Norris su se tukli za okladu.
Tko izgubi mora zauvijek nositi gaće preko hlača

-- Vic --

Voze se Mujo i Haso po Sarajevu.
Vide oni zgodnu autostopericu i Mujo stane.
Upita ju:
Mala,odakle si?
Iz Zenice
A di ideš?
U Sarajevo.
A šta ćeš nam dat ako te odvedemo?
Košaru jabuka.
Haso,jel ti trebaju jabuke?
Ne
Onda vozim dalje!
Naiđu na još jednu zgodnu.
Odakle si?
Iz Dubrovnika.
A di ideš?
U Sarajevo
A šta ćeš nam dat ako te povedemo?
Košaru krušaka
Haso,tebi trebaju kruške?
Ne.
Onda vozim dalje!
Naiđu oni na prostitutke.
Odakle ste?
Slušajte,jel vas dvojica želite da vam damo il ne?
A šta ćeš nam dat?
Redaljku.
Šta ti je to?
Skinem gaće,dam tebi i drugome.
Haso,tebi trebaju ženske gaće?
Ne
Onda vozim dalje!

-- Vic --

Pita mali dinosaur mamu:
mama oćemo i mi ići u raj kada umremo
na to će mama :ne mi ćemo u arheoloski muzej.

-- Vic --

Pita Mujo Hasu
Koja se životinja nakon smrti okrene jos 300 puta ??
Janje - odgovori on

Posjetite slijedeće blogove