... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi 09



-- Vic --

Oženili se Mujo i Fata i, naravno,
Fata se odmah zamjerila svekrvi.
Prolazile godine,
dobili Mujo i Fata djecu i svekrva k'o svekrva,
stalno uči Fatu kako se odgajaju djeca.
Jednog dana nazove svekrva Fatu na telefon i
počne po običaju zanovijetati i soliti joj pamet,
kad Fati napokon prekipi i zaurla u slušalicu:
Slušaj, bona, prestani mi više prigovarati,
živim već deset godina s djetetom koje si ti odgojila
i mogu ti reć' da nemaš pojma o tome!

-- Vic --

Uvalili se Mujo i Fata u krevet i zaspali,
a na zidu spavaće sobe visio je stari zidni sat.
U neko doba noći sat je prestao kuckati,
pa se Mujo, navikao na zvuk, probudi i opsuje:
Proklet bio, opet stojiš!
Fata, onako snena, ispali iz prve:
Pa ne viči budalo, stisni se uz mene i radi ...

-- Vic --

Došao Mujo u disko i gleda komade koji plešu,
kad ugleda Fatu i zapne mu ona za oko.
Onako dobro obučena, kratka minica,
majica na bretelice, bez grudnjaka ...
Dođe Mujo do nje,
plešu oni malo kad se Mujo nagne do njenog uha i kaže:
E, stvarno si super,
najzgodnija i najbolja cura koju sam upoznao u disku ...
Fata se primakne i odgovori mu:
Slušaj, bolan, ne seri, znam da me samo hoćeš odvući u krevet!
Mujo se nasmije i nastavi:
Aaaa, i pametna, vidim ja, prava ženska ....

-- Vic --

Sjeli Mujo i Haso u birtiju
i nakon par rakija krene priča o ženidbama,
svatovima i cijelom tom cirkusu.
Mujo otpije gutljaj i sjetno reče:
Meni je najdraže kad pustim snimku svadbe unazad
i sjednem pa gledam...
Haso ga zbunjeno pogleda:
Što?
Mujo se nasmije:
Pa jarane, zamisli ...
muzika vraća pare,
janje se sastavi,
a Fata ode kući materi.

-- Vic --

Vozi Mujo, pijan k'o majka,
jednosmjernom ulicom u pogrešnom smjeru,
kad se odnekuda stvori policajac i zaustavi ga:
Policajac odmah shvati da je Mujo pijan i ljutito ga upita:
Pa dobro, kud ideš ti?!
Mujo promrmlja:
Ne znam ni ja više, ali očito sam zakasnio,
hik, jer se svi već vraćaju!

-- Vic --

Kasno navečer došao Mujo pijan kući.
Fata otvara vrata i odmah se počne derati na njega.
Opet si mrtav pijan, a, propalice?!
Mujo se klati na vratima, podrigne i zadere se:
Šuti, bona! Dovoljno sam kažnjen da te duplo vidim ..

-- Vic --

Hvalio se Mujo kako može napraviti dijete
baš onakvo kakvo žena želi.
Hvali se on tako po cijeloj birtiji,
a Haso sve to sluša,
pa kad mu je dojadilo upita Muju :
Bolan Mujo, znaš li ti kako se radi ružno,
ali baš ono jako ružno dijete?
Mujo ga pogleda bijesno i odvrati:
Nemam pojma, jarane ...
Haso otpije gutljaj pive i reče:
E pa onda pitaj svog babu ....

-- Vic --

Seksali se Mujo i Fata cijelu večer,
pa kad su iscpljeni legli jedan kraj drugoga,
privije se Fata uz Muju pa ga pita maznim glasom:
Mujo moj, kakve ti žene više voliš, lijepe ili pametne?
Mujo se zamisli i brzo dosjeti:
Jok, Fato, ne volim ti ja ni lijepe ni pametne, ja volim samo tebe ...

-- Vic --

Pozvalo Muju u vojsku,
i nakon što se spremio i oprostio s prijateljima i obitelji,
tata ga povuče na stranu i reče:
Mujo, bolan, da nas nisi sramotio tamo!
Lijepo se ponašaj, i kad vidiš časnika,
obavezno ga pozdravi ...
Mujo kimne glavom i ode.
Nakon što je stigao u vojarnu i dobio opremu,
uvalili mu metlu da čisti oko zgrade.
Mete tako Mujo, kad dolazi neki stariji tip.
Mujo ga zaustavi i upita:
Jeste li vi časnik?
Ovaj se neugodno iznenadi i oštro reče:
Dašta sam, vojniče!
Mujo se zadovoljno naceri i kaže:
E, puno vas je pozdravio moj tata!



Posjetite slijedeće blogove