... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Kanada - useljenički dnevnik - humor



12.08. Uselili smo u našu novu kuću u Kanadi. Jako sam uzbuđen. Ovdje je tako lijepo! Planine su prekrasne. Jedva čekam da ih vidim prekrivene snijegom.

14.10. Kanada. To je najljepša zemlja na svijetu. Lišće je poprimilo sve one divne nijanse žute i narančaste boje. Vozio sam se krajolikom i ugledao par jelena - tako su graciozni. To su najljepše životinje na svijetu. Ovo mora da je raj. Volim Kanadu.

11.11. Dan sjećanja - Kanadski državni praznik. Lov na jelene će početi uskoro. Ne mogu zamisliti da netko može ubiti tako divnu životinju. Nadam se uskoro snijegu. Prekrasno je.

02.12. Noćas je pao prvi snijeg. kad sam se probudio, već je sve bilo prekriveno bijelim pokrivačem. izgleda kao najljepša razglednica. Izašli smo iz kuće, očistili stepenice i prilazni put i onda se grudali (ja pobijedio). Kad je prošla grtalica morali smo ponovno očistiti ulaz. Koja divna zemlja - volim Kanadu!

12.12. Noćas opet pada snijeg. opet je prošla grtalica i zatrpala ulaz. Ovdje je prekrasno.

19.12. Noćas opet pada snijeg. Nisam mogao izvesti auto niti otići na posao. Ovdje je zaista divno samo sam malo umoran od lopatanja. Opet jebena grtalica.

22.12. Opet je ono bijelo govno padalo cijelu noć. Dobio sam žuljeve od lopatanja i križa me bole, onaj majmun s grtalicom kao da se krije iza ugla i samo čeka mene da očistim ispred ulaza.

01.01. Sretna jebena i usrana Nova godina! Još malo usranog snijega. Ako mi ikad padne šaka onaj peder što vozi grtalicu, ubit ću ga. Mater im j..., što ne posipaju više soli po cesti pa da se snijeg brže topi?

02.01. Noćas opet pada snijeg. Ne izlazim iz kuće već tri dana, samo čistim snijeg kad god prođe grtalica. Ne mogu nigdje ići, auto se zaglavio u brdu snijega ispred ulaza a hladno je. Kažu da će noćas pasti novih 30 cm tih govana.

03.01. Prognoza je bila loša - palo je pola metra! Ako ovako nastavi neće se otopiti do ljeta. Grtalica se zaglavila i taj je šupak došao k meni tražiti lopatu!? Rekao sam mu da sam šest lopata slomio čisteći to sranje koje on nabaca sa svojom grtalicom i umalo mu nisam sedmu lopatu slomio o glavu.

04.01. Najzad sam izašao iz kuće. Otišao sam do trgovine da kupim nešto i kad sam se vraćao udario sam autom jelena. Šteta na autu 3000$. Treba poubijati te jebene nemani. Svugdje ih ima. Što ih lovci jesenas nisu potamanili?

03.05. Odvezao sam auto mehaničaru. Nevjerojatno kako je zahrđao od te jebene soli koju tako nemilosrdno rasipaju.

10.05. Bježim na Floridu. Ne mogu ni zamisliti kako netko normalan može živjeti u toj jebenoj Kanadi!




Posjetite slijedeće blogove