... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi




-- Vic --

Pita učiteljica djecu što oni misle da je jako vrijedno.
 Perica:
 Mercedes moga tate!
 Marica:
 Dijamant na prstenu moje mame!
 Janko:
 Menstruacija!
 Učiteljica:
 Oplaaaaa, ej, Jankec moj, a da li ti znaš šta to znači!?
 Janko:
 Ne znam što znači, al' mora da je jako vrijedno, 
jer kad je moja starija sestra jutros rekla da nema menstruaciju,
 mama je pala u nesvijest, tatu strefio infarkt, 
a komsija pobjego od kuće

-- Vic --

Umrla Fata. Iz mrtvačnice je
iznose u sanduku i udare
slučajno sandukom od štok
vrata. Čuju iz sanduka "Uhhh".
Začuđeno otvore sanduk, kad
Fata živa. I tako poslije novih 10 godina u braku sa Mujom,
Fata umre.
Opet je iznose iz mrtvačnice u
sanduku, kad trči Mujo i viče :
Pazite na štok jebem vas
smotane!

-- Vic --

Pokucao vuk jarićima na vrata i
 kaže:
  Jarići, otvorite! Ja sam, vaša  mama. 
Donela sam vam mlijeko.
 A jarići odgovoriše:
 Ne seri, vuče, mama je odnela mlijeko na analizu.

-- Vic --

Kupuje Mujo košulju i traži da bude u boji jorgovana. 
Trgovac iznosi razne košulje, ali ni jedna ne valja, 
te ova je plava, te ona modra, ova ljubičasta, ona zelenkasta. 
Prodavač izgubi živce: 
Pa jes' ti negdje vidio tak'u košulju?! 
Pa kako da nisam. Eno ti je u izlogu. 
Pa ta je bijela! 
Pa zar ti nikad nisi vidio bijeli jorgovan?

-- Vic --

Izašli momak i cura u kafić, 
kad ugleda momak prljavi stol, pa reče: 
- Može truleks?! 
A cura će: 
- I ja ću isto.

-- Vic --

Gleda muž TV i dere se: 
Neeee budaloooo, šta radišššš!!!!!
Dolazi žena i pita ga: 
Što se dereš dragi, šta je bilo?? 
Ma evo gledam naše vjenčanje

-- Vic --

Mujo našao neku ciganku u gradu, 
dogovorili se oko cijene,
obavili posao i svako na svoju stranu...
Poslije tri dana, traži Mujo ponovo ciganku , pronađe je:
Pa bona, picajzle si mi prenijela!
Gleda ga ciganka par sekundi i reče:
A šta bi ti kume za 10 maraka...bubamare?!

-- Vic --

Plavuđa zove dečka:
 Kupila sam puzzle, ali ih nikako ne mogu složiti...
 Baš ništa nisi uspila spariti?
 Baš nista, nijedan mi se ne uklapa..
 A što je nacrtano na kutiji?
 Neko žuto pile.
Ali ja tu ne mogu prepoznati ni glavu ni rep...
 Dobro,draga, strpi se malo, brzo ću ja doći!
 Kad je dečko došao i vidio čime se ona mučila, reče joj:
 Hajde dušo, vrati sav taj cornflakes u kutiju!!!




Posjetite slijedeće blogove