... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Molba za poso



Poštovani  gospodine Direktore,
javljam se na oglas za tajnicu jer sam vidijela u novinama 
a strašno sam brza u tipkanju s jednim prstom 
zatim kod računanja također znam zbrajati 
a malo kod djeljenja sporije ali ipak podijelim ono što trebam podijeliti.
Drugo znam na telefon makar bolje znam s ljudima jer sam vidijela da ljudi bolje samnom komuciraju u četri oka pa i kad ih je više nego na telefonu.
Još molim da poso nebude kopliciran ali svejedno sam zainteresirata bez obzira na sve.
Da odma priznam znam da mi baš nejde gramatički i da dosta brkam č i ć i ije i je ali je kod mene osobnost da to sve nekako izađe na dobro. 
Drugo što se tiče plaće o tome možemo se razgovarat ko ljudi nisam ja neka da sam gramziva.
Što se tiče za počet posao mogu odma to jest kad vam odgovara, al što prije to bolje i za vas i za mene.
Hvala za odgovor koji molim što prije jer mislim da ćete ovakvu nać teško jer danas je teško nać provesijonalnu osobu u elementu.

S štovanjem,
Suzi
PS Izvinite ako je molba kratka jer nisam u praksi još za takve molbe pisat pa šaljem i sliku.

Odgovor firme
Draga Suzi,
Radiš od sutra (nabavili smo spell checker) 


Posjetite slijedeće blogove