... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi





-- Vic --

 Nakon odgovaranja pita učenik profesora: 
'Za koliko sam odgovorio, profesore?'
'Za deset. Pišem jedan, pamtim nula!'

-- Vic --

 Pita kćerka mamu: 
'Mama, hoćeš li plakati kad se budem udavala?'
'Neću, ćerko, neka plaču oni kojima dolaziš!'

-- Vic --

Razgovaraju punica i zet. 
Punica se hvali: 'Ovaj ručni rad star je više od sto godina!'
A zet će: 'Divan je... Za koji ste ga rođendan dobili?'

-- Vic --

Žali se prodavačica najboljoj prijateljici: 
'Ah, nisam više lijepa kao što sam bila.'
'Ma što kažeš, odakle ti to?'
'Pa muškarci su počeli brojati sitniš kad im vraćam novac.'

-- Vic --

 Sjedi plavuša u tramvaju, priđe joj bakica i pita: 
'Djevojko, možemo li se mogli zamijeniti?'
'Što? 
Da ja budem baka?'

-- Vic --

Najzaslužniji dio ženske odjeće je grudnjak. 
On snaži malene, podržava slabe i obuzdava velike.

-- Vic --

Vrhunac pijanstva: 
Zagrliš tuš i moliš ga da prestane plakati.

-- Vic --

Pita djevojka prijateljicu: 
'Vidim imaš novog dečka, nabildan, pravi mačo tip! 
Kakav je kao muškarac?'
'Kao moj laptop, odlična grafika, ali slaba baterija!'

-- Vic --

Došao muškarac na razgovor za posao i pita ga šef: 
'Kakvo iskustvo imate?'
'Pa moje iskustv o je pet godina razgovora za posao.'

-- Vic --

 Ivica piše ispit iz matematike i profesorica mu kaže: 
'Nadam se da te ovog puta neću uhvatiti u prepisivanju!'
'I ja se nadam, profesorice!'

-- Vic --

Kako glasi Pitagorin poučak o nekretninama?
Kvadrat stana u centru jednak je zbroju kvadrata na periferiji grada.

-- Vic --

Žena i muž razgovaraju.
'Onaj naš balavac mi je opet krao iz novčanika', kaže on.
'Kako znaš da je on? 
Možda sam bila ja', pita ga žena.
'Ma, nisi ti – on barem nešto ostavi kad uzima!'

-- Vic --

Dobio Mujo blizance. 
Dođu oni kući, a susjed pita: 
'Jesu jednojajčani ili dvojajčani?'
'Ovaj je dvojajčani, a ovo je cura', kaže Mujo.

-- Vic --

Što je trenutak istine?
Kad žena skine šminku, a muškarac gaće.

-- Vic --

Žali se penzioner liječniku:
'Doktore, svi moji prijatelji pričaju da imaju redovan seksualni život. 
Dajte mi neki savjet!'
'Pa, pričajte i vi – tko vam brani!' 






Posjetite slijedeće blogove