... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi




-- Vic --

Za vrijeme racije policija uhapsi sve prostitutke u gradu. 
Međutim, bilo ih je toliko da su neke morale da čekaju pred ulazom u stanicu. 
Prođe tuda neka baka i upita ih što rade pred policijskom stanicom 
a prostitutka joj u šali odgovori: 
Besplatno se dijele naranče!
Stade i baka u red u nadi da će se dokopati voća. 
Kad se našla pred policajcem, on je začuđeno upita: 
Bakice, pa zar i vi?
Da, sine, ja skinem protezu pa lagano sisam.

-- Vic --

Policajac zaustavi jednu mladu djevojku zbog brze vožnje.
Gospođice, molim vas, prometnu i vozačku.
No djevojka nije imala ni jedno ni drugo. 
U nadi da će se izvući kaže:
Policajče, baš ste mi poput bombona, rado bi vas probala!
Mala, ne jedi govna!!!

-- Vic --

Dama u apoteci pita:
Imate li kondome XXXl?
Imamo naravno koliko vam treba?
Ma neću kupovati, sačekat ću da vidim ko će ih kupit.

-- Vic --

Mijenjam sobnu lampu za dvosobnu 

-- Vic --

Pita Mujo Hasu:
Jesi li ti ikad gledao ženu u oči... dok si se seksao???
"Jesam...ali bilo je prestrašno...."
Pa što?!
"Ma... ranije došla s posla...pa taman stajala na vratima

-- Vic --

Kako prepoznati kratkovidnog ginekologa?
Po vlažnom nosu.

-- Vic --

Vodite ljubav a ne rat. 
A ako baš hoćete oboje, vjenčajte se!

-- Vic --

Nije lako biti glup, konkurencija je ogromna.

-- Vic --

Došla slobodoumna cura u popa na ispovijed.
Oče, griješila sam.
A što si zgriješila kćeri?
Griješila sam bludno.
A koliko puta kćeri ?
Zgriješila sam 7 puta. 
Ccc, veliki grijeh. Izmoli 9 očenaša i idi s mirom. 
Došla poslije druga slobodoumna cura u popa.
Oče, griješila sam.
A što si zgriješila kćeri ?
Griješila sam bludno. 
A koliko puta kćeri ? 
Zgriješila sam 6 puta. 
Misli se pop, ona prva je zgriješila 7 puta i "dobila" 9 očenaša. 
Kako će s ovom drugom ?
Kćeri moja, idi zgriješi još jednom, pa izmoli 9 očenaša.

-- Vic --

Što bude kada se Snjeguljica skine gola ispred sedam patuljaka?
Seven up.

-- Vic --

Draga, šta ima za ručak??
Ništa mili!!
Pa i jučer je bilo "ništa"!!
E, pa spremila sam za dva dana...

-- Vic --

Zašto Crnogorac nosi kariranu košulju?
Kad ga svrbi, sjedne na stol i kaže:
- Ženo treći red, peti kvadrat! 







Posjetite slijedeće blogove