... Nikad ne mogu reći onoliko mudrosti, koliko mogu prešutjeti gluposti !!!!!

Vicevi, humor, zabava, smiješni posteri




-- Vicevi --

Žali se Mujo Hasi:
Zamisli kakva je ona moja drolja!
A zašto, upita Haso.
Zamisli, vraćam se s puta i šaljem joj telegram da ću doći, 
a ipak je uhvatim s ljubavnikom!
Poslije kraće šutnje, opet će Mujo zamišljeno:
A možda i nije drolja, možda nije dobila telegram.

-- Vicevi --

Dolazi lik na tetoviranje i kaže kako želi Ferraria na penisu. 
Na to će mu ovaj :
Opa, želite zadiviti curu.
Ne, nemam curu, imam dečka, odgovora mu lik. 
Onda bi bilo dobro da si istetovirate dva traktora na jajima. 
Zašto, upita ga ovaj. 
Pa kad Ferrari upadne u govna da ga traktori izvuku. 

-- Vicevi --

Da li je istina da radiš za televiziju?
Da, ostale su mi još 4 rate

-- Vicevi --

Šeće lija šumom kad iz grma čuje kokoš. 
Za tren se baci unutra. 
Nakon nekog vremena izađe vuk oblizujući se: 
Važno je znati barem jedan strani jezik! 

-- Vicevi --

Život je pun iznenađenja! -kaže kornjača i siđe s kacige.

-- Vicevi --

Mujo (hodži):
Meni je, evo, 100 godina - i neki dan mi se rodio sin,
jelde da je to čudo al da je moguće.
Hodža:
Jašta, i meni se nesto slićno desilo. Ja u šumu, kad predame medvjed.
...Šta ću, kontam, ni puške ni kamena. Ma, reko, šta zna medvjed šta je puška i
ja uperim u njega prst i kazem: puc, puc, a medo padne nauznak. Ja se
primaknem, a on na izdisaju, i krv mu curi iz rane na prsima.
Mujo: - Pa mora bit da je još neko puco.
Hodza: - Pa to ti kažem!

-- Vicevi --

Sjedi Crnogorac u kafani, kad mu zazvoni mobitel.
"Alo. Đe me nađe i u ovoj kafani . . ."

-- Vicevi --

Razveo se Mujo od Fate i sudac čita presudu:
Sud je odlučio Fati dodijeliti alimentaciju od 300 Kn.
Mujo će:
Lijepo od vas, ako treba i ja ću nešto dodati.

-- Vicevi --

Priča Fata sa novom komšinicom, pa pita komšinica:
Čime se baviš?
Radim kao tajnica.
Tajnica? Šta ti to znači?
Ah, svi me jebu, a ja tajim.

-- Vicevi --

Dođe Mujo kod doktora i kaže:
Doktore ja jako kašljem i teško dišem
Dal pušite ?
Pušim,ali ne pomaže!

-- Vicevi --

Koji je životni san svakog policajca?
Kupiti raskrižje i raditi privatno.

-- Vicevi --


-- Vicevi --

Posjetite slijedeće blogove